برای دوست داشتنت


ghasedak bolori

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم میکند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه بودنت نیستم

اگر چه برای تکیه کردن،شانه ات محکم ترین و  قابل اطمینان ترین است

دوست دارم نگاهت کنم...

صدایت را بشنوم...

به تو تکیه کنم...

دوست دارم بدانی

حتی اگرکنارم نباشی

باز هم نگاهت میکنم...

صدایت را میشنوم...

به تو تکیه میکنم...

همیشه با منی و همیشه با تو هستم هرکجا که باشی...

برایت چه بنویسم از مهری که در رودخانه قلبم جاریست یا از طوفان سهمگینی که در دلم غوغایی به پا کرده

و از اوراقی که سطر به سطر نام تو و عشق تو را در خود جای داده

"ای مهربانتریم"دفترم صدبرگ دارد و من هرصفحه را با نام تو و یاد تو پرکرده ام...

و سرانجام به زیباترین نکته هستی رسیده ام...

بهترینم دوستت دارم


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت14:12---29 بهمن 1390
asheghetam ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mese hamishe allie


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:15 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com